torsdag 14 augusti 2008

Tröja nr 2

Den här tröjan gjorde jag efter den gröna jag visade i förra inlägget. Tyget är Hilcos Interlock-jersey som jag har beställt från http://www.neanobelle.se/. Superhärlig kvalité! (Krympte däremot lite i tvätten, så det ska jag tänka på nästa gång). Röd mudd från Ohlssons. Mönstret och tillvägagångssättet är detsamma som på den gröna tröjan. Jag förfinade däremot några små detaljer som jag inte var riktigt nöjd med på den förra. Det är fördelen med att göra två likadana tröjor efter varandra. Den som man gör sist blir alltid mycket bättre!

Här är tröjan "live". Sixten kollar på sin pappa när han åker longboard.

2 kommentarer:

SAINT MARY sa...

Superfin knäppning bak! SÅna där detaljer gör så sjukt mycket.


/Maria

Six Ten sa...

Hej Maria! Tack så mycket =) Dina kommentarer är sååå peppande! /Jessica